نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل سلطان هان استانبول از جمله هتل های پنج ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد از این رو آن را از دیگر هتل های استانبول متمایز کرده است هتل سلطان هان استانبول در مجاورت مسجد آبی قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا می باشد این هتل شامل 40 اتاق می باشد که تمامی اتاق های هتل بسیار راحت و تمیز است و دارای شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند و سبب می گردد مسافران تور لحظه آخری استانبول آرامشی خاص را در این هتل تجربه نمایند

از امکانات هتل سلطان هان استانبول در تور استانبول 95 می توان به سونا ، لابی ، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت در واحد ، گشت درون شهری و برون شهری برای میهمانان تور استانبول ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

هتل سلطان هان استانبول

 هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول فروردین 95 میباشد.

در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند اتاق ها راحت و مدرن هستند و در تور استانبول تعطیلات بهار 95 امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارتون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

مراکز خرید معروف استانبول

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سمت آسیایی استانبول در منطقه پر رفت و آمد آتا شهیر، از مغازه های مارک های ترکی و بین المللی در یک فضای منحصر به فرد واقع شده است.این مرکز خرید که برای کره شیشه ای غول پیکر شناخته شده است و یکی از نمادین ترین مکان های بازدید در شهر است، با فروشگاه هایی در پنج طبقه گسترش یافته اند.در تور استانبول نوروز 95 حتما از اینجا خرید کنید.

پالادیوم در استانبول با نزدیک به ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و شاهکاری مدرن و نفیس است که ۱۹۰ فروشگاه موجود در این مرکز خرید آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول تبدیل نموده است .مهمانان تور استانبول در اینجا میتوانند در نمایشگاه برند های مختلف مانند حدس، مایکل Kors، تامی Hilfiger، زارا و پیر کاردین و یا فروشگاه های مارک هایی مانند آدیداس و شکاف گشت و گذار کنند و خرید نمایند.محیط پالادیوم بسیار خانواده پسند است و سالن تئاتر آن، کافه ها و رستوران های عظیم مکانی منحصر به فرد برای خرید و تفریح در تور استانبول بهار 95 است.

 

 

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول در منطقه زیتون بورنو استانبول واقع شده است و دارای شعبه های زیادی از مارک های معروف دنیا می باشد .به دلیل فضای دنج ، محیطی مدرن و زیبا ، اوتلت ها که در واقع مراکز فروش با تخفیف ویژه در زمان هایی خاص می باشند ، رستوران هایی لوکس و ارائه برند های معتبر جهانی این مرکز خرید از محبوبیت بسیاری بین گردشگران تور استانبول برخوردار است  .در این مرکز خرید می توان پوشاک فصل گذشته‌ی بهترین برند‌های جهانی را با تخفیف‌های عالی درتور استانبول تعطیلات عید 95  بخرید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی


این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. این هتل در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه است واقع شده. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافران می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده منطقه ترکیه لذت ببرند.  این هتل دارای امکانات خانه داری ، ترانسفر فرودگاه ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، تهویه ، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران تور ترکیه بهمن 94فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


 هتل زنا ریزورت ترکیه کمر

این هتل دارای محیطی مجلل و مدرن است. از امکانات رفاهی هتل میتوان به ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را نام برد. زمین بازی مخصوص کودکان به خوانواده ها کمک میکند تا با آرامش خاطر به خرید بپردازند و سفر خود لذت ببرند. اين هتل داراي 208 اتاق استوتور ترکیه اسفند 94همچنین دارای فروشگاه هاي زیادی میباشد . ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت و ماهيگيري شرکت داشته باشند . دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا میباشد مهچنین دارای اتاق های خانوادگی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه و ماهیگیری ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


 هتل واسرمان ترکیه کمر

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. اين هتل ترکیه داراي 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد. تور ترکیه زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ترکیه,هتل های خوب استانبول ترکیه,معرفی هتل های استانبول ترکیه,معروف ترین هتل های استانبول ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مساجد معروف استانبول

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور استانبول تعطیلات اسفند 94 حتما از این مسجد دیدن کنید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد که برای مسافران تور لحظه آخری استانبول جالب می باشد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است که ارزش بازدید در تور استانبول نوروز 95 را دارد. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 

 

 

مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii نام دارد) از مساجد معروف تور استانبول در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول ۵ سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن ترکیه و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود.در تور استانبول بهار 95 حتما از این مسجد دیدن کنید.این مسجد به دلیل آنکه یکی از معماران آن یک بانوی مسلمان است مشهور شده است اما معماری آن بر اساس پلان و نقشه خسرو تایلا صورت گرفته است و خانم زینب فادیللی اوغلو که یک مهندس معمار ترک است طراحی داخلی و تصحیح معماری آنرا برعهده داشته است.دیدار از این مسجد تور لحظه آخری استانبول سرشار از لذت می باشد.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است و با موافقت شهرداری استانبول روی زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.مسجد دارای دو مناره به ارتفاع ۳۵ متر است و چیزی که این مسجد را از سایر مساجد معاصر متمایز می‌کند طراحی داخلی غیرمعمول و مدرن آن از نظر گردشگران تور استانبول زمستان 94  می باشد. سه سمت این مسجد شیشه ای می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرمادا استانبول واقع در محله‌ی سلطان‌ احمد استانبول یکی از هتلهای معروف سه ستاره می باشد که در نزدیکی چندین فروشگاه واقع شده است. مسجد کبود (Blue Mosque) و کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) در مجاورت هتل و انواع بار و رستوران در محدود‌ه‌ی یک کیلومتری آن قرار دارند.در تور استانبول 95 حتما در این هتل اقامت کنید. یک ایستگاه اتوبوس در ۵۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول (Istanbul Airport) در ۱۸ کیلومتری هتل است.

در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آرمادا در بین دیدنی‌های مهم استانبول قرار دارد و البته بسیار هم نزدیک به دریاست اما از ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا کمی دور است. این هتل در سال دوهزار مورد بازسازی کلی قرار گرفته و بیشتر از 110 اتاق دارد. خیلی از اتاق‌های هتل تنها به کوچه‌ای که از جلوی در هتل رد می‌شوند دید دارند، اما بعضی‌ها هم تراس رو به شهر دارند. مسافران تور استانبول بوفه‌ی صبحانه‌ی آرمادا را تحت هیچ شرایطی نباید از دست دهند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس، صبحانه‌ی مجانی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ مجانی، رستوران، سرو غذا در اتاق ، سرویس اتوبوس به نقاط دیدنی شهر، سوییت و تسهیلات برای معلولین در تور استانبول اسفند 94 اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرمادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید آکاسیا استانبول یکی از جدیدترین مجموعه های تجاری شهر استانبول می باشد که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه اسکودار افتتاح شده است.این مرکز خرید با مرکز خرید مارمارا فاصله کمی دارد . دسترسی به مرکز خرید آکاسیا از طریق مترو ، اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد و مسافران تور استانبول میتوانند با رساندن خود به نزدیک ترین ایستگاه مترو ، راحتترین راه را برای رفتن به این مرکز خرید انتخاب کنند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید آکاسیا شش طبقه می باشد و حدودا ۳۰۰ تا فروشگاه دارد و در فضای سرپوشیده و شیک طراحی شده و دو فضای سبز خیلی زیبا در این مرکز خرید به چشم میخورد. در این مرکز خرید استانبول فروشگاههایی برای ارائه برندهای معروف و مارک های ترک وجود دارد که میتوان در تور استانبول نوروز 95 انواع اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ، کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را خریداری کرد .  البته آکاسیا دارای شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و … هم می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آکاسیا استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران میلکا استانبول

رستوران میلکا استانبول

رستوران میلکا استانبول در سال 2005 افتتاح شد و در طبقه آخر مارمارا پرا می باشد . این رستوران زیبا مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد چرا که با چشم اندازی زیبا و دکوراسیونی جالب محیط مناسبی را برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود مهیا کرده است .در تور استانبول دی 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. غذاهای رستوران میلکا استانبول متنوع و لذیذ می باشد و ترکیبی از سبک غذای ترکی و اسکاندیناوی به وسیله آشپزان ماهر این رستوران برای مسافران و گردشگران تور استانبول تدارک دیده شده است. رستوران ملیکا استانبول محیطی مناسب برای خانواده ها می باشد که با آرامش می توانند غذای مورد علاقه خود را میل کنند.در تور استانبول زمستان 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

رستوران میلکا استانبول

 مطالب مرتبط:

رستوران میلکا استانبول

تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل گلدن ایج 1 استانبول   

هتل گلدن ایج 1 استانبول 

هتل گلدن ایج  با میدان تقسیم فقط چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از امکاناتی مانند: سونا، خدمات ماساژ , حمام مجهز می باشد. بار و استخر روباز با تخت مخصوص آفتاب هم از امکانات دیگر هتل می باشد .مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. تریایی که در ایوان هتل قرار دارد، چشم انداز تماشایی تنگه بسفر را برای خود دارد. رستوران معروف هتل با سرو انواع متنوع و لذیذ خوراکهای سنتی ترکی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران خود می باشد. اتاقها مجلل و مدرن می باشد و به تجهیزاتی مانند:  مینی بارو سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند  پاساژ معروف و تاریخی پر گل و گیاه شهر و موزه پرا حدود از 20 دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند. منطقه تاریخی و قدیمی سلطان احمد، هشت کیلومتر دورتر و در مقابل بندر گلدن هوم واقع شده است.در تور استانبول دی 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل گلدن ایج 2 استانبول 

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 در میدان تقسیم در مرکز تفریحی و فرهنگی شهر استانبول، درقلب منطقه تجاری قرار گرفته است. هدف هتل فراهم کردن محیطی ایمن و آرام از مسافران و گردشگران این شهر پر جنب و جوش  و بزرگ  به سبک سنتی شهر خودشان میهمان نوازی کند.در تور استانبول دی 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. میهمانان و مسافران می توانند بعد از تمام شدن کار و یا سیاحت و گردش ، در باشگاه تندرستی ورزشی هتل به استراحت بپردازند و از حمام ترکی، سونا،  ماساژ، خدمات و امکانات بهداشتی پوست آن استفاده کنند.  در استخر سرپوشیده به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و با تجهیزات بدنسازی هم برای تجدید قوا و تناسب اندام استفاده کنید . هتل خدمات و امکانات رفاهی برای میهمانان معلول خود در نظر گرفته است  که این میهمانان عزیز هم از سفر و اقامت خود در هتل لذت ببرند.مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل گلدن ایج 1 استانبول

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول

تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید سیتی استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول دارای آخرین لباس های مد روز می باشد و جزو مراکز خرید نشانتاشی  استانبول است. این مرکز خرید به میدان تکسیم و منطقه شیشلی استانبول بسیار نزدیک است و اگر محل اقامت شما در حوالی میدان تکسیم باشد به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.این پاساژ دارای پارکینگ 24 ساعته است و دارای بوتیک ها، رستوران و کافه تریا های زیادی می باشند که مسافران تور استانبول 94 می توانند از بازدید در این مرکز لذت ببرند.

 مرکز خرید سیتی استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول

 

 

 


 مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول 94می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ماکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

هتل 5 ستاره دوسو دوسی داون تاون استانبول در خیابان واتان در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. این هتل 140 اتاق دارد که اتاق های آن مجهز به امکانات حمام، سشوار، میز پذیرایی، کتری برقی و ... هستند. مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می توانند از امکانات باشگاه، حمام و ماساژ این هتل استفاده کرده و خستگی روزانه را از تن به در کنند. فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه 1/6 کیلومتر، تا بازار بزرگ 2/4 کیلومتر و تا مسجد آبی 3/2 کیلومتر است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاترک 14/5 کیلومتر فاصله دارد که با متروی نزدیک هتل به راحتی قابل دسترسی می باشد. منطقه فاتح برای کسانی که به اثار تاریخی، موزه ها و معماری ویژه استانبول علاقه دارند مناسب می باشد.

آدرس: Aksemsettin Mah. Adnan Menderes Bulvarı, Vatan Caddesi No:46-48 Fatih / İstanbul, Fatih, 34080 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کتابخانه، دوچرخه، تفریحات عصرگاهی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت ماه عسل، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

 

 

 

 

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

اتاق هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

اتاق هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

حمام ترکی هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

رستوران هتل دوسو دوسی داون تاون استانبول

 

 

هتل فرازر پلیس آنتهیل استانبول

 

هتل 5 ستاره فرازر پلیس آنتهیل (Fraser Place Anthill) در طبقه 39 ام تا 52 ام مجتمع مسکونی آنتهیل، در منطقه بومونتی واقع شده است. این هتل 116 آپارتمان ارائه می دهد که با چشم انداز بسفر و دکوراسیونی مدرن دارای امکانات آشپزخانه مجهز، تلویزیون و ... هستند. مهمانان تور استانبول 94 که در این هتل ساکن هستند می توانند از کلیه امکانات واقع در این مجتمع مسکونی مثل استخر، اسپا، زمین تنیس، اسکی و ... استفاده کنند. در رستوران " آنتر" صبحانه، ناهار و شام سرو می شود و در این مجتمع انواع رستوران های بین المللی دیگر نیز موجود می باشد. از این هتل با 5 دقیقه رانندگی می توان به میدان تکسیم و با 15 دقیقه رانندگی به جاذبه های توریستی ای جون کاخ کاخ تاپکاپی، مسجد آبی و موزه ایاصوفیه رسید.

آدرس: Cumhuriyet Mah. Incirli Dede Cad.Bomonti, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

امکانات هتل فرازر پلیس آنتهیل استانبول

زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، زمین بازی، استخر سرپوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل فرازر پلیس آنتهیل استانبول

هتل فرازر پلیس آنتیل استانبول

هتل فرازر پلیس آنتهیل استانبول

اتاق هتل فرازر پلیس آنتیل استانبول

هتل فرازر پلیس آنتهیل استانبول

رستوران هتل فرازر پلیس آنتیل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول از مساجد قرن شانزده دوره عثمانی است که در منطقه فاتح، بر روی تپه سوم، بین دو مسجد فاتح و بایرید قرار دارد. ساخت این مسجد در سال 1544 به دستور سلطان سلیمان برای یادبود فرزندش شاهزاده محمد که در سال 1543 درگذشت آغاز و در سال 1548 به پایان رسید. این مسجد از سنگ خارا و مرمر درست شده و دارای دو مناره به ارتفاع 55 متر می باشد. در این مسجد یک گنبد نیمکره در وسط قرار دارد و اطراف آن را چهار گنبد نیمکره احاطه کرده و ارتفاع گنبد اصلی 37 متر می باشد. در حول این مسجد دو مدرسه قرآن، کارونسرا، مقبره شاهزاده محمد و آشپزخانه عمومی نیز وجود دارد. این مسجد اولین معماری مهم معمار سینان محسوب می شود و از زیبایی خاصی برخوردار است. بازدید از این مسجد زیبا برای مسافران تور استانبول 94 خاطره انگیز خواهد بود.

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

 

حمام خرم سلطان استانبول

 حمام خرم سلطان استانبول از حمام های تاریخی استانبول است که به دستور سلطان سلیمان برای همسرش خرم سلطان بنا شد. این حمام با معماری دوره عثمانی توسط معمار سینان ساخته شده و امروزه در میدان سلطان احمد قرار دارد. در حال حاضر از این حمام به عنوان حمام ترکی استفاده می شود و به دلیل زیبایی خیره کننده آن بسیاری از گردشگران تور استانبول آذر 94 از این حمام بازدید کرده و به تماشای معماری دوره عثمانی می نشینند.

حمام خرم سلطان استانبول 

حمام خرم سلطان استانبول

حمام خرم سلطان استانبول

حمام خرم سلطان استانبول

 

 

شهر بازی ویالند استانبول

 

 شهر بازی ویالند استانبول با وسعت یک میلیون متر مربع، بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول است که در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد. پروژه ساخت این پارک در سال 2011 آغاز شد و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در این مجموعه، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد. از وسایل بازی این پارک می توان به ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... اشاره کرد. مسافران تور استانبول پاییز 94 می توانند با حضور در این پارک از وسایل بازی متنوع و مدرن این مجموعه لذت ببرند.

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان توراستانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات هتل آلمینا استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلمینا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشددر این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل برای گردشگران تور استانبول پاییز 94 کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان توراستانبول می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.اقامت در این هتل را در توراستانبول از دست ندهید.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند مادرید استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

مسجد نور عثمانیه مسجد بسیار زیبا و بزرگی در استانبول در محله ای به همین نام در امین اؤنو بین چمبرلی تاش، کاپالی چارشی (بازار سرپوشیده) و چاغال اوغلو می باشد. یکی از دو درب حیاط بیرونی آن به کاپالی چارشی و دیگری به چمبرلی تاش باز می شود. این بنا در موازات اینکه اولین و بزرگترین اثر معماری باروک ترک است، در عین حال با حیاط داخلی به شکل نیم دایره، محرابی متفاوت از دیگر مساجد، گنبد غول آسای 26 متری که بر روی 12 ستون استوار گردیده، مناره‌های ظریف، تزئینات خطاطان معروف آن دوران، آثار دست نویس کمیاب و کتابخانه مملو از آثار ارزشمند متعلق به دوران مختلف که ارزش دیدن را در تور استانبولدارد. امور احداث این مسجد در سال 1748 و در دوره سلطان محمود اول آغاز گردید. امور ساخت مسجد مذکور در دوره سلطان عثمان سوم ادامه یافت و در سال 1755 به پایان رسید. کتیبه سر در مسجد نشاندهنده احداث آن به سال 1755 می باشد. به مسجد نور عثمانیه در عین حال مسجد عثمانیه نیز گفته می شود. معماری این مسجد را مصطفی آقا و دستیارش سیمون بر عهده داشته اند.در تور استانبول آبان 94 حتما از این مسجد دیدن کنید.

 

 

 

مسجد ایوب سلطان در منطقه ایوب در نزدیکی شاخ طلایی، در خارج از دیوارهای قسطنطنیه و در سمت اروپایی استانبول واقع شده است که یکی از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه میباشد. این اولین مسجد ساخته شده توسط ترکان عثمانی پس از فتح قسطنطنیه در سال 1453 بود.در این مقبره که در سال 1458 ساخته شده حضرت ایوب ( خالد بن رزید) که با عزیمت به مکه به دین اسلام مشرف شد و سپس علمدار حضرت محمد شد مدفون است . ایوب ، در زمان هفتمین محاصره استانبول توسط اعراب ، در لشکر تحت فرماندهی ابوصفیان از خاندان اموی جنگیده و شهید شده است . مقبره ایوب ، بغیر از دیوارها ، پس از فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح ، از سوی استاد وی اک شمس الدین پیدا شده است . فاتح به روی این گور ، ابتدا مقبره و سپس مسجد بنا نموده است . برخی از وسایل شخصی حضرت محمد (ص) در ساختمان این آرامگاه حفظ میشود و همیشه مورد بازدید مسافران تور استانبول بوده است و  یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و دیدنیهای تور استانبول پاییز 94به شمار میرود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف در استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مونپیک استانبول در منطقه تجاری استانبول قرار دارد و جزء هتل های 5 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 249 اتاق دارد. مرکز خرید کانیون 1.5 کیلومتر با یان هتل فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای در رستوران این هتل به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز آب درمانی، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس نگهداری از اطفال، ورود حیوانات، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق جلسه، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و... می شود.

 

 

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر تریا هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر رستوران هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر استخر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر اتاق هتل مونپیک استانبول


هتل موزاییک استانبول در مرکز شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل 5 طبقه مجموعا 119 اتاق دارد. در این هتل دو رستوران و یک سالن کنفرانس برای میهمانان تور استانبول وجود دارد. هتل موزاییک بین دو پارک بنا شده است. جاذبه های گردشگری استانبول از جمله بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول در فاصله 1 کیلومتری از هتل قرار دارند. این هتل اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، آرایشگاه، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و بخار، آسانسور، فروشگاه، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیتم گرمایش، گاوصندوق، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

 

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر لابی هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر اتاق هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر اتاق هتل موزاییک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های مجلل استانبول,هتلهای استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل میدتاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. این هتل مجموعا  80 اتاق دارد. خیابان معروف استقلال در 500 متری هتل قرار گرفته است. در این هتل از یک سالن کنفرانس مجهز برخوردار می باشد. اتاق های هتل میدتاون برای افزایش آرامش میهمانان تور استانبول ضد صدا می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق های ضد صدا، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، فکس و کپی، آسانسور، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، گاوصندوق، بار، مجهز به سیستم تهویه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر رستوران هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر تریا هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر اتاق هتل میدتاون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول , هتلهای استانبول , هتل های 4 ستاره استانبول , هتل های خوب استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ناندا استانبول در منطقه فاتیح لاللی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره  استانبول می باشد. این هتل در سال 2010 برای میزبانی از مسافران تور استانبول ساخته شده است. این هتل مجموعا 54 اتاق دارد.  هتل اینترنت وای فای تجهیز شده است. منطقه سلطان احمد در  2 کیلومتری هتل قرار گرفته است . فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. مسجد سلطان احمد، بازار یزرگ و قصر توپکاپی در کنار این هتل قرار دارد. هتل ناندا از موقعیت بسیار مناسبی برخودار است که همین امر باعث جذب میهمانان تور استانبول به خود نسبت به هتلهای دیگر شده است. همچنین مراکز خرید آکسارای به تل ناندا نزدیک است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اینترنت وایرلس، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، سونا، صرافی، آسانسور، صندوق امانات و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر تریا هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر تریا هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر لابی هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول


هتل میم استانبول در منطقه اعیان نشین Nisantasi واقع شده است و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتراز این هتل فاصله دارد. همچنین در نزدیکی هتل وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران تور استانبول  وجود دارد. اماکن تاریخی از جمله قصر دولمه باغچه و همچنین میدان تقسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر رستوران هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ناندا استانبول , هتل میم استانبول , هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل یورو پلازا استانبول در منطقه تپه باشی واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 117 اتاق، 4 اتاق مخصوص معلولین، 2 اتاق خانوادگی، 2 سوییت، 4 اتاق کانکت، و 7 اتاق ویژه دارد. خیابان معروف استقلال 5 دقیقه به صورت پیاده با این هتل فاصله دارد. هتل یورو پلازا برای راحتی مسافران تور استانبول به اینترنت وای فای تجهیز شده است. خیابان تقسیم در فاصله 370 متری این هتل قرار گرفته است. در 25 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، حمام ترکی و بخار، تلفن، تلویزیون، پزشک، اینترنت وایرلس، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز سرپوشیده، سونا، ماساژ، جکوزی، باشگاه بدنسازی، صبحانه در اتاق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر استخر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر رستوران هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر اتاق هتل یورو پلازا استانبول


هتل نیپون استانبول در منطقه تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 171 اتاق دارد که همگی به اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. یک صرافی هم در هتل در نظر گرفته شده است. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال هم به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. کرایه دوچرخه به میهمانان یکی دیگر از امکانات هتل نیپون استانبول است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، بار، سیستم گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، خدمات نگهداری از اطفال، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاه، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، ماساژ، جکوزی، کرایه دوچرخه، باشگاه ورزشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر لابی هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل نیپون استانبول,هتل یورو پلازا استانبول,هتل های خوب استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل ماریوت پایتخت دارای 9 سالن بزرگ جلسه و کنفرانس است که در صورت دلخواه به صورت اتوماتیک تبدیل به 12 سالن می شود. هتل دارای 3 رستوران بزرگ ، سالن جشن به مساحت 1500 م.م ، تراس 1750 م.م ای برای جشن های عروسی و کوکتیل و 3200 م.م براس اسپا  و ورزش می باشد.

هتل استانبول ماریوت آسیا یکی از هتل های استانبول و در دسته هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد. این هتل دارای ۲۳۸ اتاق می باشد. کارکنان هتل ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پذیرش و ارائه خدمات به مهمانان محترم می باشند. مرکز خرید استانبول با ماشین ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

مکانات رفاهی هتل شامل : صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، مرکز خرید داخلی ، خدمات آرایشی،حمام آب سرد و گرم ، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان ، سالن غذا خوری ، حمام گرم(سونا) ، محیط سیگار ممنوع ، اتاق مخصوص سیگاری ها ، امکان تهیه نهار ، سیستم تهویه ایر کاندیشنر ، مرکز تجارت ، امکان برگزاری همایش ، باشگاه ورزشی ، حمام مخصوص ترکی ، تبادل ارز ، کافی شاپ ، استخر مسقف ، تهیه سوغات از فروشگاه هتل ، اتاق های ویژه معلواین ، مجهز به آسانسور ، خشکشویی ، اتاق ماه عسل ، حمام مخصوص ترکی و بخار ، کرایه اتومبیل ، ارائه خبرنامه ، ریلکسیشن با ماساژ ، سیستم گرمایشی ، اتاق های عاری از آلودگی سیگار ، آبگرم و مرکز ماساژ ، لاندری ، صرف صبحانه در اتاق ، تورهای داخلی ، امکانات اتاق VIP ، نظافت اتاق ، خدمات کپی و ارسال فکس ، استخر روباز ، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

مسافران تور استانبول میتوانند با اقامت در این هتل لوکس و مجهز خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند .

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

 

مطالب مرتبط:

هتل استانبول ماریوت آسیا

تور لحظه آخری استانبول

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارک اتومان استانبول

اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران ومسافران تور استانبول تبدیل شود.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای ۳۸ اتاق می باشد. هتل Ottoman Hotel Park با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد.اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرین تور استانبول، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد. در تور استانبول میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوبی داشته باشید.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : سرویس نگهداری کودکان ،استخر ،سوئیت مخصوص تازه عروس ،خدمات خانه داری - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - بسته های نهار - تورها - فکس و کپی - تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش - منطقه بدون سیگار

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

اتاق های هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

رستوران هتل پارک اتومان

 

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری استانبول

هتل پارک اتومان استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل چراغان کمپنسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. در تور استانبول میتوانید از این هتل استفاده کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 313 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. مسافران تور استانبول در این هتل زیبا اقامت خوبی خواهند داشت.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اتاق های چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول برای میهمانان تور استانبول 94 می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد